Reklama2020-05-26
1

Daniel Przemęcki nowym dyrektorem marketingu Danone w Polsce

Daniel PrzemęckiDaniel Przemęcki

Daniel Przemęcki objął stanowisko dyrektora marketingu spółki Danone w Polsce. Przejął obowiązki Ingi Songin, która przeszła do Reckitt Benckiser.

Przemęcki będzie odpowiedzialny za zbudowanie polskiego zespołu marketingu firmy Danone. Dodatkowo jest odpowiedzialny za budowanie marki Activia w całym regionie CEN (Europa Środkowa i kraje nordyckie).

Daniel Przemęcki od 15 lat zdobywa doświadczenie w zespołach marketingu branży FMCG. Od 10 lat pracuje dla Danone, ostatnio odpowiadał za markę Danio.

Danone przeorganizował strukturę regionu Centralnej Europy i krajów nordyckich (CEN), w związku z czym wydzielono stanowisko dyrektora marketingu w Polsce.

Ostatnio za marketing koncernu w Polsce była odpowiedzialna Inga Songin, pełniąca funkcję dyrektor marketingu na Europę Centralną i kraje nordyckie. W maju menadżerka objęła stanowisko regional marketing director marek health na Polskę i kraje Europy Wschodniej w Reckitt Benckiser.

Autor:jd

Więcej informacji:Daniel Przemęcki, Danone

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas