Reklama2020-11-04
3

Daniel Przygoda i Bodo Kaniewski będą zarządzać kreacją w Feeders Agency. Na czele działu client service Daria Polarczyk

Zarząd Feeders Agency podjął decyzję o utworzeniu nowego składu managerskiego - poszczególni managerowie będą zarządzali działami agencji. Na czele client service stanęła Daria Polarczyk, kreacją zarządzać będzie Daniel Przygoda i Bodo Kaniewski, nowo utworzonym działem strategii zajmie się Joanna Sagan, a new business - Agata Piotrowska.

Daria Polarczyk jako account director pokieruje pięcioosobowym działem obsługi klienta. Z agencją 2012 i Feeders związana jest od 1,5 roku, dotychczas pełniła funkcję account supervisor.

Polarczyk ma 16 lat doświadczenia w branży reklamowej i marketingu w zakresie komunikacji 360. Wcześniej pracowała w agencjach sieciowych - Publicis Group, Young & Rubicam, a także w agencji digital 180heartbeats Jung v. Matt. Swoje doświadczenie zdobywała, pracując dla marek Żywiec, Danone, Alpro, L’Oreal, Redds, HP, Disney, WP, Mercedes, Pernod Ricard.

Daniel Przygoda jako creative growth director, oprócz działań wizerunkowych na rzecz agencji, będzie rozwijał copywriterską część kreacji Feeders. Od 10 lat w reklamie, wcześniej pracował m.in. K2, i VML. Nim trafił do Feeders kierował działem kreatywnym w Wavemaker Content. Launchował w Polsce magazyn "Vogue" i pracował przy nagrodzonej m.in. Titanium Lion kampanii “Ostatni Twój Weekend”.

Bodo Kaniewski jako head of arts zajmie się rozwojem obszaru design, art direction i motion w agencji. Do tej pory pełnił funkcję senior art directora. Projektowaniem zajmuje się od 15 lat. Zaczynał od wydawnictw i magazynów, potem zajmował się brandingiem i projektowaniem dla instytucji kultury. Doświadczenie agencyjne zdobywał wcześniej w K2. Jest też autorem nowej identyfikacji wizualnej Feeders.

Joanna Sagan staje na czele nowo utworzonego działu strategii. Wcześniej pracowała jako senior strategy consultant w K2, oraz zdobywała doświadczenie mediowe w Starcom. Na koncie ma ponad 20 nagród, w tym złote Effie za kampanię dla IKEA, kilka mieczy KTR za “Imkagram” dla Teatru Imka oraz wygraną w konkursie Cannes Young Creatives, w kategorii PR. Była częścią zespołu, który wprowadził do Polski markę Netflix. Pracowała też m.in. dla Żubrówki, Pepsi i Disneya.

Agata Piotrowska jako new business officer pokieruje działaniami nowo-biznesowymi agencji,  łącząc przy tym kompetencje Feeders i 2012 Agency, które wspólnie tworzą grupę reklamową. W branży od 15 lat. Doświadczenie zdobywała w licznych agencjach sieciowych i lokalnych m.in. TBWA, Havas, Saatchi&Saatchi, Kalicinscy, OS3. Zanim trafiła do Feeders, pełniła funkcję group account managera w agencji Lubię to - linked by Isobar.

Autor:jd

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas