Reklama2019-04-24
1

Danone poszerza ofertę Actimela o wariant bez cukru

Danone Polska wprowadził do oferty jogurtów na odporność Actimel wariant Bez Dodatku Cukru. Produkt składa się z jogurtu, żywych kultur bakterii, witamin B₆ + D.

Nowa formuła produktu ma być rozwiązaniem dla tych, którzy do troski o swoje zdrowie podchodzą w sposób kompleksowy. Actimel Bez Dodatku Cukru jest wzbogacony w witaminę B6 oraz witaminę D, które pomagają w prawidłowym funkcjonowaniu układu odpornościowego.

Marka zachęca także, by odnaleźć w sobie wewnętrzną siłę i motywację do codziennego działania, dbając jednocześnie o zdrowe nawyki żywieniowe.

- Polacy coraz częściej poszukują produktów, które odpowiadają ich szczególnym potrzebom, na przykład wspierają organizm, ale jednocześnie np. nie zawierają dodanego cukru.  Nowy Actimel doskonale wpisuje się w te trendy konsumenckie. Wierzymy, że nowa formuła produktu okaże się trafionym wsparciem dla osób, które pragną ograniczyć spożywanie cukru - podkreśla Izabela Gorczyca, kierownik marki w Danone.

Firma nie ujawnia na obecnym szczegółów dotyczących kampanii reklamowej promującej nowy Actimel.

Na początku marca Actimel zmienił logo, wprowadzono też nowy design opakowań.

Wiosną ub.r. oferta marki została poszerzona o dwa nowe warianty: o smaku granatu, jagód i korzenia maca oraz mango, kurkumy i jagód goji. Ich rynkowy debiut wspierała ogólnopolska kampania przygotowana przez agencje Y&R, VML Poland, Labstore i Mediacom.

Autor:bg

Więcej informacji:Actimel, bez cukru, Danone

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas