Prasa2011-04-15
2

Dariusz Kasprzak zostaje w Polskapresse

Dariusz Kasprzak, który stracił stanowisko dyrektora marketingu Polskapresse, pozostaje w firmie. Będzie pracować jako dyrektor ds. sprzedaży projektów specjalnych w Oddziale Biuro Reklamy Polskapresse.

To nowo utworzona funkcja. Kasprzak na tym stanowisku wspierać będzie projekty marketingowe spółki.

Dariusz Kasprzak szefem marketingu Polskaresse został w listopadzie 2009 roku. Zarząd zdecydował o odwołaniu go z tej funkcji 29 marca br. W nowej strukturze połączono działy marketingu i PR, a szefem nowej jednostki została Magdalena Chudzkiewicz. Kasprzak przed dołączeniem do Polskapresse był dyrektorem sprzedaży i marketingu w firmie CeWe Color Polska.

29 marca br. Polskapresse zmieniła również prezesa Oddziału Biuro Reklamy oraz szefa marektingu pionu internet. Sprawujący dotychczas te funkcje Krzysztof Kawaliło i Dominik Lachowicz rozstali się ze spółką (więcej na ten temat).

Autor:pp

Więcej informacji:Dariusz Kasprzak, Polskapresse

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas