Reklama2016-02-25
0

David Gaborioud i Asia Matyjek w reklamach Almette zachęcają do eksperymentów (wideo)

Hochland Polska kontynuuje kampanię reklamową „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników”. Za akcję, która potrwa do czerwca br. odpowiadają agencje Grasp Group, ZenithOptimedia Group, AdComms Media i Marketing Group.

Kampania serków Almette pod hasłem „Almette z polskiego mleka i naturalnych składników” wystartowała jesienią ub.r. Obecne działania są jej kontynuacją.

Prowadzone są jednocześnie w telewizji, kinie, prasie oraz internecie, przede wszystkim w social mediach: Facebook, Youtube, Instagram, Twitter etc.

Uruchomiony został nowy serwis Almette.pl, który nie tylko wspiera komunikację „z polskiego mleka i naturalnych składników”, ale także - z pomocą znanego kucharza Davida Gaborioud oraz blogerki kulinarnej Asi Matyjek - inspiruje konsumentów do eksperymentowania z pysznymi serkami Almette w kuchni.

Za kreację i realizację kampanii komunikacyjnej odpowiada agencja Grasp Group, zakupem mediów zajęły się agencje ZenithOptimedia, AdComms Media i Marketing Group.

Autor:bg

Więcej informacji:Almette, Hochland

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas