Reklama2015-08-27
5

DDB & tribal traci obsługę reklamową T-Mobile, walczą o nią Leo Burnett i Bridge2Fun

Firma T-Mobile Polska do finałowego etapu przetargu na obsługę reklamową zaprosiła dwie agencje: Leo Burnett i Bridge2Fun. Na short liście nie ma już obecnie obsługującej operatora agencji DDB & tribal.

Przetarg trwa od kilku tygodni. Początkowo zaproszono do niego siedem agencji. Oprócz wspomnianych już DDB&tribal,Leo Burnett i Bridge2Fun także PZL, Change, Brasil i Cheil.

W rozpoczętym właśnie drugim etapie znalazły się Leo Burnett i Bridge2Fun. Nie zaproszono do niego obecnie obsługującej reklamowo T-Mobile agencji DDB & tribal. - Agencja ta wciąż jednak dla nas pracuje, do czasu rozstrzygnięcia obecnego przetargu - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Żaczko, starszy specjalista ds. komunikacji korporacyjnej w T-Mobile Polska. Terminu wyboru zwycięzcy nie ujawnia.

Wybrana agencja zajmie się opracowaniem dla T-Mobile Polska nowej platformy kreatywnej. Nieoficjalnie mówi się, że operator chce zrezygnować z komunikacji z udziałem Tomasza Kota. Według pytanych przez Wirtualnemedia.pl ekspertów z branży reklamowej taki ruch mógłby wyjść marce na dobre (przeczytaj te komentarze).

Autor:bg

KOMENTARZE(5)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas