Reklama2009-06-02
0

Debata i plakaty wyborcze Kota, Adamczyka i Różczki w kampaniiNetii (wideo)

Startuje kolejny etap wyborczej kampanii reklamowej Netiipokazujący debatę z udziałem Tomasza Kota, Piotra Adamczyka iMagdalen Różczki. Akcja rusza również w radiu.

W nowym spocie telewizyjnym emitowanym w ramach kampaniireklamowej Netii Tomasz Kot, Piotr Adamczyk i Magdalena Różczkabiorą udział w burzliwej debacie wyborczej, w której krytykująwzajemnie swoje poglądy. Dłuższa wersja reklamy wyświetlana jest wkinach, a pełne nagranie - pokazujące kandydatów jeszcze przedwejściem na wizję - zostało umieszczone w serwisie internetowymwww.netia.pl.




Jednocześnie do kampanii zostają włączone kreacje outdoorowewystylizowane na plakaty wyborcze trojga kandydatów, któreumieszczono na 364 tablicach outdoorowych: 6x3 i 12x4 oraz 45tablicach wielkoformatowych z elementami ruchomymi. W ramach akcjiw 29 miastach, w których nie ma tych nośników, będą jeździćsamochody MobiJet z takimi samymi plakatami i nagłośnieniem.Pojawią się one Polski, tam, gdzie wyborcy nie będą mogli zapoznaćsię z nowymi billboardami.

netiakota

Obecny etap akcji - podobnie jak wcześniejszy - jest prowadzonyw telewizji (TVP 1, TVP 2, TVP Info, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Discovery, Animal Planet, internecie(główne portale), prasie (m.in. "Voyage", "VIVA", "Wprost","Newsweek", "Polityka", "Gala", "Playboy", "Wysokie Obcasy"),kinach (Arkadia w Warszawie, Galeria Kazimierz w Krakowie,Manufaktura w Łodzi, Kinepolis w Poznaniu) i na outdoorze, a terazobejmuje również radio (15-sekundowe spoty w głównychrozgłośniach). Kreacją kampanii zajęły się agencje Brasie, 180heartbeats (internet) i Change Connections (BTL), natomiast mediazaplanował dom mediowy Zenith Optimedia Group (w internecie - ZedDigital).

Autor:tw

Więcej informacji:Netia

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas