Technologie2024-02-20
4

Netia zmienia logo

Operator telekomunikacyjny Netia, od kilku lat należący do grupy Cyfrowy Polsat, wprowadza nowy logotyp, podobny do znaków Polsatu, Polsat Box i Plusa. W nowej kampanii firma reklamuje ofertę z platformą Disney+.

W nowym logotypie nazwa Netii jest zapisana takim samym krojem czcionki jak w znakach Polsatu czy Plusa. W logo pozostała kompozycja z kropkami w różnych kolorach, przy czym teraz tworzą one okrąg z efektem trójwymiarowości. Podobny motyw jest w logotypach Plusa i Polsatu.

Nowe, spójne identyfikacje Polsatu i większości jego kanałów tematycznych oraz sieci Plus zostały wprowadzone w połowie 2021 roku. Równocześnie platformę Cyfrowy Polsat przemianowano na Polsat Box, a w miejsce internetowej Ipli uruchomiono Polsat Box Go i Polsat Go (ten drugi jesienią ub.r. włączono do Polsat Box Go).

CZYTAJ TEŻ: Netia ma coraz więcej klientów biznesowych. Myśli o kolejnym data center

Zmiany identyfikacji wizualnej Netii będą wprowadzane stopniowo w materiałach reklamowych, punktach sprzedażowych i na urządzeniach dla klientów. - Netia to nie tylko silna marka w branży telekomunikacyjnej i multimedialnej rozrywki, ale też dynamicznie się rozwijający dostawca usług chmurowych i integrator zaawansowanych rozwiązań ICT, oferowanych pod marką NetiaNext. W nowej, ewolucyjnej odsłonie wizualnej marek Netia i NetiaNext, silnie odzwierciedlamy naszą przynależność do Grupy Polsat Plus, a jednocześnie zachowujemy budowane latami DNA marki - mówi Andrzej Abramczuk, prezes i dyrektor generalny Netii.

 

W związku z rebrandingiem nie zmieniło się hasło główne Netii: „Nieziemska rozrywka”. Wprowadzono je jesienią ub.r., wraz ze startem cyklu kampanii z aktorką Katarzyną Kwiatkowską w roli bogini internetu.

W nowej kampanii z Kwiatkowską reklamowany jest pakiet z internetem światłowodowym, telewizją i platformą Disney+ dostępny przez trzy miesiące bezpłatnie (a potem za 75 zł miesięcznie). Akcja obejmuje telewizję (stacje Telewizji Polsat i TVN Warner Bros. Discovery), internet oraz outdoor (nośniki na tyłach autobusów w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Tychach, Sosnowcu, Wrocławie, Trójmieście, Lublinie i Gliwicach).

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 z Grupy Dentsu, spot wyprodukowała firma TFP, a za zakup mediów odpowiada agencja Iprospect (Grupa Dentsu).

 

W trzecim kwartale ub.r. grupa kapitałowa Cyfrowy Polsat osiągnęła wzrost przychodów rok do roku o 5,6 proc. do 3,45 mld zł. Ze sprzedaży energii wypracowano 272 mln zł, z czego 82,5 mln zł ze sprzedaży własnej energii, a 172,9 mln zł z obrotu. Zysk netto zmalał natomiast z 231,1 do 102,2 mln zł.

Autor:tw

Więcej informacji:Netia, logotyp

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas