Reklama 2021-05-05
0

Decathlon przedłuża umowę z MullenLowe MediaHub

Sieć sklepów ze sprzętem sportowym Decathlon kontynuuje współpracę z domem mediowym MullenLowe MediaHub w zakresie obsługi mediowej.

Agencja będzie koncentrować się na digitalu, działaniach lokalnych i wsparciu niestandardowych działań mediowych. Nowa umowa obejmuje również usługi z zakresu business inteligence.

- Zrozumienie i zaufanie to podstawa w biznesie. Decathlon to klient, z którym łączy nas szczególna, prawie dwudziestoletnia relacja. Przez wszystkie lata byliśmy wielokrotnie weryfikowani w zakresie naszej skuteczności i innowacyjności. Cieszę się, że po zaledwie kilkutygodniowej przerwie znów możemy wspierać Decathlon w rozwoju, oferując szeroką gamę rozwiązań digitalowych i analitykę – mówi Ewa Góralska, managing director MullenLowe MediaHub.

MullenLowe obsługuje Decathlon blisko dwie dekady. Agencja wspierała marketera w transformacji digitalowej i procesie wejścia na rynek ecommerce.

- MullenLowe MediaHub to sprawdzony i niezawodny partner. Doceniamy ich umiejętność dobrego  rozumienie wyzwań marketera takiego jak Decathlon – nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań, ogromna elastyczność, szybkość reagowania i jakość serwisu – powiedział Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu  Decathlon.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.

Autor: bg

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas