Reklama2018-05-31
4

Shell wprowadza nową markę "deli by Shell"

Wystartowała kampania wprowadzająca na rynek nowy koncept gastronomiczny Shell, działający pod marką deli by Shell. Launch konceptu przygotowały i prowadzą JWT, Hill+Knowlton Strategies i Mediacom.

Polska jest jednym z pierwszych rynków, na których pojawił się koncept deli by Shell. To nowa oferta gastronomiczna stacji, w skład której wchodzi „Jesz co chcesz” (kanapki, bagietki, zapiekanki i sałatki starannie przygotowane na miejscu z indywidualnie dobranych składników), kawa, świeżo wyciskane soki, tortille, kruche ciastka, jogurty, zupy oraz dania lunchowe. W ofercie pojawiły się nowości, m.in.: słupki warzywne z hummusem, kanapka trójkątna z łososiem, tortilla burrito czy burger.

Produkty z oferty „Jesz co chcesz” są dostępne na 70 stacjach, do końca roku pojawią się łącznie na 120 stacjach w całej Polsce. Kawę (we współpracy z Costa Coffee) serwuje się na łącznie 190 stacjach.

Dodatkowo na stacji MOP Chojny (trasa S8 w kierunku Warszawy) Shell testuje projekt bistro, gdzie klienci znajdą pełną ofertę śniadaniową i obiadową. Do końca roku firma planuje otworzyć kolejne takie punkty.

Kampania promocyjna nowej marki potrwa do 24 czerwca. Działania PR prowadzi agencja Hill+Knowlton Strategies, do zadań której należy koordynacja współpracy z dziennikarzami oraz współpraca z influencerami. Za koncept kreatywny odpowiedzialna jest agencja JWT.Planowanie i zakup mediów powierzono domowi mediowemu MediaCom.

Autor:jd

Więcej informacji:deli by Shell, Shell

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas