Reklama2021-02-10
1

„Delikatność smakuje lepiej" w reklamie Milka

Trwa kampania reklamowa czekolady Milka (Mondelez Polska) „Delikatność smakuje lepiej”.

Nowy spot reklamowy podkreśla siłę emocji i drobnych gestów wobec drugiego człowieka, wynikających z czułości oraz ludzkiej wrażliwości.

Marka przedstawia historię mężczyzny, który wygląda za swoim zaginionym, czworonożnym przyjacielem. W poszukiwania angażuje się chłopiec, który oferuje potencjalnemu znalazcy psa swoje czekolady Milka. Chwilę potem odkrywa, że dzięki jego czułości, zwierzak wrócił do swojego pana, a delikatność dosłownie oraz w przenośni zawsze smakuje lepiej. 30-sekundowym spot jest częścią platformy „Delikatność smakuje lepiej”.

- Nowa platforma komunikacyjna jeszcze bardziej zbliża nas do konsumentów niż dotychczas. Wzmacniamy z nimi relacje poprzez zachęcanie ich do okazywania uczuć i pokazując, że to właśnie codzienna czułość jest kluczem do szczęścia. Wierzymy, że te małe, autentyczne i często spontaniczne gesty wobec drugiego człowieka, mają ogromne znaczenie – mówi Krzysztof Dłużniewski, brand manager tablets w Milka.

Obsługą reklamową marki Milka w Polsce zajmują Ogilvy (adaptacja reklam, strategia), Mindshare (planowanie i zakup mediów), Truskavka oraz Riodepost (produkcja spotów).

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas