Internet2017-12-20
19

Deloitte Digital rezygnuje z ATL-u i zwalnia grupowo ponad 30 pracowników

Agencja interaktywna Deloitte Digital redukuje zatrudnienie w swoich biurach w Łodzi i w Warszawie. Z informacji Wirtualnemedia.pl wynika, że w ramach tego procesu zwolniono ponad 30 osób.

Z informacji, do których udało nam się dotrzeć, wynika, że pracę w Deloitte Digital straciło łącznie 36 osób. Są to pracownicy zarówno warszawskiego, jak i łódzkiego biura agencji.

Z naszych informacji wynika, że z agencją rozstają się m.in. jej dyrektorzy kreatywni Magda Drozdowska i Mateusz Książek.

Przedstawiciele Deloitte Digital nie odpowiedzieli nam, pracowników jakich szczebli zwolniono, kto przejmie ich dotychczasowe obowiązki i ile obecnie osób jest nadal zatrudnionych w firmie. - Nie komentujemy szczegółów dotyczących zmian prowadzonych w Deloitte Digital CE - przekazała nam Magdalena Gronert, PR, marketing&communications manager agencji. Dodała, że planując dalszy rozwój zintegrowanej oferty usług łączących strategię i technologię z biznesem, Deloitte Digital CE „centralizuje i rozwija ekspertyzę w obszarach transformacji cyfrowej, digital experience oraz digital core”.

Agencja Deloitte Digital powstała jesienią 2015 roku, w efekcie przejęcia Digital One przez Deloitte. W ub.r. rozbudowywała swój dział kreacji, zatrudnieni zostali m.in. Magdalena Drozdowska i Mateusz Książek (jako szefowie działu), Karol Majewski, Adam Sierociński i Antoni Kamiński.

- Zmiany w zespole Deloitte Digital CE, które dotyczą również Polski, związane są z realizacją przyjętej strategii biznesowej, z intensywnym pozyskiwaniem nowych kompetencji, optymalizowaniem procesu biznesowego oraz koncentracją na projektach o zasięgu międzynawowym. Także zmiany w zespole Deloitte Digital CE są efektem modyfikacji naszego formatu biznesowego i w skali organizacji mają niewielki zasięg. Mając na uwadze najwyższą jakość usług, jakie świadczymy klientom współpracujemy w ramach globalnych struktur Deloitte Digital koncentrując zasoby, dzieląc się wiedzą doświadczeniami oraz najlepszymi praktykami - poinformowała nas Magdalena Gronert. Podkreśliła ponadto, że oferowane przez Deloitte Digital usługi nie ulegają zmianie, podobnie jak i portfolio klientów.

Według naszych ustaleń zwolnienia są skutkiem zmian zasad działania agencji na polskim rynku. Mają one polegać na rezygnacji z usług z zakresu klasycznego ATL-u i skupieniu się na tzw. usługach doradczych w zakresie digitalu.

W ostatnich latach agencja rozwijała swoje kompetencje w zakresie komunikacji internetowej i doradztwa. W połowie ub.r. przejęła zespół agencji uselab specjalizującej się w projektowaniu usług i produktów, a w sierpniu br. uruchomiła dział digital media, którym kieruje Krzysztof Przybysławski.

Autor:Beata Goczał

Więcej informacji:Deloitte Digital, zwolnienia

KOMENTARZE(19)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas