PR2016-05-10
2

Deloitte Polska z zespołem do komunikacji korporacyjnej, na czele Michał Olbrychowski

Michał OlbrychowskiMichał Olbrychowski

Agencja Deloitte Polska powołała Deloitte Communications, zespół zajmujący się strategicznym doradztwem w zakresie komunikacji z naciskiem na zrozumienie jej wpływu na reputację organizacji i wsparcie kluczowych procesów biznesowych. Na czele zespołu stanie Michał Olbrychowski, poprzednio dyrektor zarządzający w Havas PR Warsaw.

Deloitte Communications będzie świadczyć usługi organizacjom, które potrzebują strategicznego spojrzenia na działania z zakresu komunikacji korporacyjnej lub doraźnego wsparcia w kluczowych projektach czy inwestycjach. Będzie ona oparta na dwóch filarach: Reputation i Influence. W ich ramach dostępne są usługi i narzędzia do zarządzania reputacją przedsiębiorstwa oraz budowania trwałych relacji z kluczowymi interesariuszami, mających na celu realizację strategicznych celów organizacji.

- Wejście w tę dziedzinę usług jest naturalnym uzupełnieniem oferty Deloitte po rozszerzeniu oferty o usługi zespołu Sustainability Consulting, Stratosfery oraz agencji Digital One, która była podstawą do stworzenia Deloitte Digital. Uznaliśmy, że nowe kompetencje pozwolą nam oferować klientom zintegrowane, strategiczne usługi z zakresu szeroko pojętej komunikacji na najwyższym poziomie i w sposób kompleksowy - uzasadnia Zbigniew Szczerbetka, partner zarządzający działu konsultingu na Europę Środkowo-Wschodnią w Deloitte.

Deloitte Communications oferuje takie usługi jak komunikacja podczas procesu zmian, na przykład po fuzjach i przejęciach, komunikacja kryzysowa czy budowanie wizerunku pracodawcy (employer branding). Ponadto zespół wzmocni ofertę Sustainability Consulting Central Europe w obszarze komunikacji i dialogu społecznego, a także projektowania i komunikowania programów zaangażowania społecznego.

Zespołem Deloitte Communications będzie kierował Michał Olbrychowski, który poprzednio pracował w agencji Havas PR. Był z nią związany od 2006 roku. Najpierw jako associate director, a przez ostatnie trzy lata jako dyrektor zarządzający.

Wcześniej, przez blisko trzy lata pracował w agencji Mmd Corporate, m.in. jako account manager i head of IT.

Autor:bg

Więcej informacji:Deloitte, Michał Olbrychowski

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas