Reklama2015-06-19
0

Dentsu Aegis Network Polska zajmie się komunikacją mistrzostw Europy w piłce ręcznej

Sławomir Stępniewski, fot. dentsuSławomir Stępniewski, fot. dentsu

Grupa marketingowa Dentsu Aegis Network Polska została partnerem strategicznym Związku Piłki Ręcznej w Polsce oraz narodowym dostawcą Euro 2016.

Dentsu Aegis Network Polska będzie uczestniczyć w kreacji i realizacji działań promocyjno-komunikacyjnych dotyczących mistrzostw Europy piłkarzy ręcznych Euro 2016, które odbędą się w Polsce w styczniu przyszłego roku.

Z kolei jako partner strategiczny Związku Piłki Ręcznej w Polsce grupa Dentsu i należące do niej spółki (głównie Isobar i Carat) zajmą się m.in. wsparciem Związku i reprezentacji Polski. Będzie odpowiedzialna m.in. za współpracę przy opracowaniu strategii marketingowej Związku na kolejne lata oraz strategii promocji samej piłki ręcznej.

W Dentsu Aegis Network Polska zostanie powołany specjalny zespół do realizacji tych wszystkich działań, a koordynować je będzie agencja Isobar Polska.

- Strategiczne partnerstwo z ZPRP jest wynikiem podjęcia decyzji o rozwoju w ramach struktur Dentsu Aegis Network Polska kompetencji związanych z marketingiem sportowym. Know-how czerpiemy od najlepszych. Dentsu Inc. ma unikalne doświadczenia w tym zakresie - tłumaczy Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska & Eastern Europe.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas