Reklama2010-06-11
6

Dentysta Tomasz Kot reklamuje internet 8 Mb/s za 49 zł w Netii (wideo)

Netia rozpoczęła kampanię reklamową swojej nowej oferty reklamowej. W akcji – przygotowanej przez firmy Brasil i ZenithOptimedia – Tomasz Kot występuje jako dentysta.

W ruszającej właśnie kampanii Netii reklamowana jest nowa oferta internetowa tego operatora, która obejmuje m.in. pakiet 8 M/b za 49 zł – dostępny zarówno klientów indywidualnych, jak i firm. W spocie wykorzystywanym w akcji Tomasz Kot wciela się w rolę dentysty, a przekaz informuje jednocześnie, że przy dodatkowym wykupywaniu sług telefonicznych otrzymuje się router Wi-Fi za 1 zł.


Router za 1 zł Netia reklamowała już w swojej poprzedniej kampanii reklamowej, w której Tomasz Kot wystąpił jako mucha (więcej). Wcześniej aktor reklamował ofertę operatora m.in. jako piłkarz i trener (więcej), Rom (więcej) oraz polityk (więcej).


Obecna akcja reklamowa obejmuje telewizję (TVP 1, TVP 2, TVP 3, TVN, TVN 7, Polsat, TV 4, TVN 24, TVN Style, TVN Turbo, TVN Meteo, Polsat Sport, Polsat 2, Polsat News, Polsat Cafe, Discovery Channel, Sience, World, Animal Planet), radio (Radio Zet, RMF FM, PR III, Radio Złote Przeboje, Eska) oraz prasę (tytuły ogólnopolskie).

Kreację kampanii – zaplanowanej na ok. dwa miesiące – przygotowała agencja reklamowa Brasil, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy ZenithOptimedia.

Autor:tw

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas