Reklama2011-07-04
0

Deska Young reklamowana „na przygody małe i duże”

Pod hasłem „Drewniana podłoga na przygody małe i duże” trwa kampania reklamowa deski Young. Akcję na zlecenie firmy Barlinek przygotowały agencja Pompidou i dom mediowy Starcom.

Kampania deski Young - wprowadzonej do sprzedaży przez firmę Barlinek - podkreśla, że to pierwsza w Polsce kolekcja podłóg drewnianych zaprojektowanych z myślą o pokojach dziecięcych. Tę cechę produktu eksponują wykorzystywane w akcji layouty pod hasłem „Drewniana podłoga na przygody małe i duże”.



Kampania do końca czerwca była prowadzona w prasie (m.in. „M jak Mieszkanie”, „Mamo to ja”, „Dziecko”), a w internecie trwa również w lipcu (kilkadziesiąt stron, m.in. czterykaty.pl, domosfera.pl, gazetadom.pl, serwisy o dziecku z grupy Gazeta.pl i Onet.pl). Ponadto akcja obejmuje punkty sprzedaży (materiały POS).


Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja kreatywna Pompidou, która w przetargu dotyczącym tego zlecenia wygrała z Euro RSCG i Demo Effective Launching. Natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:deska Young, Young

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas