Reklama2019-08-07
0

Diesel z kolekcją inspirowaną serialem „Dom z papieru” (wideo)

Firma odzieżowa Diesel wprowadziła do sprzedaży limitowaną kolekcję odzieży inspirowaną serialem „Dom z papieru”, emitowanym w Netflix. Towarzyszy temu kampania reklamowa przygotowana przez agencję reklamową Publicis Italy.

Premiera serialu odbyła się 19 lipca br. Była ona pretekstem do nawiązania współpracy Diesla i Netflixa. W ramach tej kooperacji odzieżowa marka stworzyła limitowaną kolekcję ubrań inspirowanych serialem „Dom z papieru”.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Part of the band out in the open. ➡ Part of the band undercover. #DieselxLCDP

Post udostępniony przez Diesel (@diesel)

 

Jest to 14 różnych ubrań nawiązujących do imion bohaterów produkcji Netflixa oraz do maski Salvadora Dalego. Utrzymane są w kolorach bieli, czerwieni i czerni. Są to koszulki, bluzy i kurtki w cenie od 235 zł. Dostępne są w sklepach marki na całym świecie.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@lacasadepapel may only last you a weekend of furious binge-watching. But you can keep the exclusive #DieselxLCDP collection as a memory.

Post udostępniony przez Diesel (@diesel)

 

Dodatkowo Diesel prowadzi wspólnie z Netflixem konkurs, w którym nagrodami są ubrania z limitowanej kolekcji marki inspirowanej serialem. Do rozdania przeznaczono 150 sztuk.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

@lagaita is taking the band look to the streets. #DieselxLCDP . . #regram @lagaita “Quiéres ser parte de la banda también? @diesel #dieselxlcdp Y ahora... para el teatro!!!! Nos vemos esta noche MIAMI!!!!!”

Post udostępniony przez Diesel (@diesel)

 

Akcji towarzyszy kampania reklamowa przygotowana przez agencję Publicis Italy.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas