Reklama2016-08-09
1

Digital Kingdom przejmuje od Lubię to obsługę Payback Polska w social media

Agencja Digital Kingdom wygrała przetarg na obsługę programu lojalnościowego Payback Polska (należącego do American Express Group) w social media. Umowę podpisano na dwa lata.

Digital Kingdom od początku sierpnia odpowiada za strategię obecności Payback Polska w social media oraz bieżącą produkcję treści i obsługę profilu facebookowego marki, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia procesów obsługi klientów. Ponadto będzie zajmowała się zakupem reklam na Facebooku oraz kreacją i optymalizacją kampanii.

Umowa obowiązywać będzie dwa lata. Współpraca nawiązana została w wyniku przetargu rozstrzygniętego w połowie czerwca br. Nie podano, ile ani które inne agencje brały udział w przetargu.

- Media społecznościowe są niezwykle ważnym kanałem komunikacji z użytkownikami programu multipartnerskiego Payback. Agencja Digital Kingdom wykazała się dużą kreatywnością oraz zrozumieniem naszych potrzeb - uzasadnia Piotr Lipiński, head of corporate & marketing communications w Payback Polska.

Poprzednio obsługą Payback Polska w social media zajowała się agencja Lubię to - linked by Isobar.

Autor:tw

Więcej informacji:Digital Kingdom, Payback

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas