Reklama2023-06-13
0

Nowa platforma komunikacji Banku Pekao

Bank Pekao wprowadza nową platformę komunikacji marketingowej, której idea brzmi: „Jak nie teraz, to kiedy? Na później odkładaj tylko pieniądze!”. Nowa linia skierowana jest przede wszystkim do ludzi młodych, którzy wkraczają w dorosłość oraz stają się samodzielni i odpowiedzialni finansowo.

Jak podaje bank, pomysł Pekao nie wyklucza dotychczasowego hasła banku „Bierz życie za rogi”. Wręcz przeciwnie – nowa idea wzmacnia jego przekaz, bo „Jak nie teraz, to kiedy weźmiesz życie za rogi?”.

Połączenie sloganów może być interpretowane w różny sposób. Jednak sprowadzają się one do jednej tezy, że warto korzystać z życia, bo jest tylko jedno. Bank przekonuje, że właśnie dlatego w świat finansów należy wprowadzać już dzieci, pielęgnować pasje, spełniać marzenia i nie odkładać niczego na później, oprócz pieniędzy.  

– Młodość to czas, by sprawdzać, doświadczać i brać sprawy w swoje ręce – mówi Marta Szygenda, dyrektor Departamentu Marketingu w Banku Pekao S.A. – Życia nie da się poznać tylko z książek czy opowiadań znajomych i rodziców. W naszej nowej komunikacji zwracamy się do młodych ludzi, prezentując im bezpieczne, nowoczesne i kompleksowe rozwiązania finansowe, dzięki którym realizacja ich pasji, celów i marzeń stanie się prostsza – dodaje.

Bank Pekao ma przede wszystkim towarzyszyć, wspierać i pomagać wkraczać w dorosłe i odpowiedzialne życie. Podsuwać rozwiązania, które motywują i pozwalają żyć z pobudzającą do działania myślą „Jak nie teraz, to kiedy? Dziś jest najlepszy czas!”.

Obsługą mediową nowej platformy Banku Pekao w internecie zajmuje się agencja mediowa Sales&More, a jej komunikacją w mediach społecznościowych – agencja Digital Kingdom.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas