PR2015-08-17
0

Digital Open Group obsługuje markę Auralic

Agencja Digital Open Group rozpoczęła współpracę z firmą Jplay, wyłącznym dystrybutorem w Polsce produktów marki Auralic.

Umowa agencji z marketerem obowiązuje od połowy sierpnia br. Czasu jej trwania nie ujawniono.

Digital Open Group jest odpowiedzialna za: opracowanie i realizację strategii komunikacyjnej, relacje z mediami, koordynowanie testów redakcyjnych, organizowanie sesji foto i video, organizację wydarzeń specjalnych, pozyskiwanie zewnętrznych partnerów oraz za stworzenie showroomu w Studio U22 w siedzibie Digital Open Group.

Po stronie agencji obsługę marki Auralic koordynują account manager Maciej Piotrowski i account executive Edward Popławski.

Autor:bg

Więcej informacji:Digital Open Group, Jplay, Auralic

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas