Kultura2021-09-20
4

Disney+ szykuje się do produkcji polskich treści

Disney szuka kadry menadżerskiej, zajmującej się produkcją treści i obsługą klienta do pracy w Warszawie. Może to oznaczać plany rozwoju biblioteki Disney+ pod kątem naszego regionu Europy.

Choć serwis streamingowy Disney+ do Polski i krajów naszego regionu Europy wejdzie dopiero latem przyszłego roku, najwyraźniej już teraz gigant mediowy pracuje nad rozwojem oferty lokalnej.

Rekrutacje Disneya nad Wisłą

Jak wynika z ogłoszeń zamieszczonych w sekcji rekrutacyjnej koncernu Disney, Disney Media & Entertainment Distribution szuka osób, które pokierują działem zarządzania produkcją lokalnych treści oraz działem direct-to-consumer. Oba stanowiska są do obsadzenia w Warszawie, obowiązki jednak obejmują nie tylko Polskę, ale także cały region Europy Środkowo-Wschodniej. Aplikować można do 30 września.

Dyrektor działu zarządzania produkcją lokalną ma odpowiadać m.in. za development programów rozrywkowych, dokumentalnych i dziecięcych na potrzeby Disney+ i za budowanie relacji z  społecznością twórców (pisarze, reżyserzy, aktorzy, producenci, itp.) oraz firmami produkcyjnymi.

Z kolei osoba kierująca działem direct-to-consumer będzie odpowiedzialna za wyniki komercyjne Disney+ na rynku CEE, "z bezpośrednim naciskiem na uruchomienie i szybki wzrost Disney+" - podkreślono w ogłoszeniu. Ponadto odpowiadać ma za pozyskiwanie, zaangażowanie i utrzymanie abonentów oraz rozwój przychodów z D+ w regionie Europy Środkowej i Wschodniej.

Otwarte rekrutacje na tak wysokie stanowiska może zwiastować, że Disney przymierza się do produkcji polskich treści oryginalnych na Disney+.

3 lipca br. Disney+ miał 116 mln subskrybentów, wobec 57,5 mln pod koniec czerwca ub.r. i 103,6 mln na początku kwietnia br. Średni przychód miesięczny (ARPU) od subskrybenta Disney+ zmalał z 4,62 do 4,16 dolara

Autor:jd

KOMENTARZE(4)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas