Internet2008-11-21
0

Dla Europejczyków internet ważniejszy od pralek i samochodów

77 procent europejskich konsumentów nie wyobraża sobie życia bezcodziennego dostępu do internetu.

Tak wynika z badania przeprowadzonego przez instytut badawczyYouGov, w którym udział wzięło 5.148 respondentów z Francji,Hiszpanii, Niemiec, Rosji i Wielkiej Brytanii - informuje serwis TGDaily.

Dla porównania, bez pralki nie mogłoby żyć 61 procent, a bezsamochodu 54 procent badanych. 51 procent respondentów przyznałoteż, że pobiera filmy z internetu, a 43 procent ogląda je wprzekazie strumieniowym.

Z badania YouGov wynika również, że 76 procent respondentów wciągu ostatnich dwunastu miesięcy grało w gry na komputerzedesktopowym lub laptopie. Dla kupujących pecety jednym znajważniejszych czynników jest doświadczenie wizualne: 59 procentosób w wieku od 18 do 24 lat przy kupowaniu laptopa zwraca uwagę najakość grafiki. Tymczasem dla 80 procent ogółu badanychnajważniejsza jest tutaj cena.

Autor:km - źródło: TG Daily

Więcej informacji:YouGov, internet

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas