Reklama2009-09-12
0

Dla kogo budżet reklamowy Nurofen?

Drugi raz w ciągu czterech miesięcy agencja Euro RSCG jest zmuszonado bronienia części budżetu reklamowego firmy Reckitt Benckiser.

Firma ogłosiła przetarg na globalną obsługę reklamową marki lekuprzeciwbólowego Nurofen. Euro RSCG będzie rywalizowała o ten budżetz agencją Mother, a ostateczna decyzja ma zapaść w ciągunajbliższych kilku tygodni. W maju tego roku producent ogłosiłtakże przetarg na budżet marki Airwick, o który Euro RSCG walczy zBartle Bogle Hegarty (BBH).

Euro RSCG zdobyła warty około 950 milionów euro globalny budżetreklamowy Reckitt Benckiser w lipcu 2006 roku, pokonując agencjeJWT i McCann Erickson. Do firmy należą również takie markiClearasil i Vanish.

Autor:km

Więcej informacji:Nurofen

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas