Marka środków przeciwbólowych Nurofen (Reckitt Benckiser) uruchomił nową globalną platformę marki „Leave the Pain to Us”, która obejmie wszystkie jej linie produktów, w tym leczenie bólu głowy, łagodzenie bólu ciała i gorączkę dziecięcą, a także łagodzenie bólu codziennego i ostrego.
Platforma ma na celu ożywienie marki "optymizmem, emocjami i energią, a także jasno określonym celem i odważnym nowym światem marki". Ma przekonać ludzi, że Nurofen oferuje im narzędzia, które pomagają uniknąć odczuwanie bólu i radzić sobie z nim.
Opierając się na przekonaniu, że ludzie nie chcą być powstrzymywani przez ból i chcą po prostu żyć dalej, doświadczenie Nurofenu w leczeniu bólu i gama produktów pozwala użytkownikom „zostawić ból nam”.
Pierwsze kampanie produktowe, które zostaną uruchomione w ramach nowej platformy, dotyczą Nurofen Express Liquid Capsules i Nurofen for Children Suspension. Kapsułki Nurofen Liquid Express zostały specjalnie opracowane, aby zapewnić szybką i skuteczną ulgę w bólu głowy, umożliwiając konsumentom zajęcie się ważnymi rzeczami w życiu.
Zintegrowana kampania obejmie telewizję, ukierunkowaną komunikację w mediach społecznościowych, cyfrową i HCP. Towarzyszyć temu będzie kampania na rzecz Nurofenu dla Dzieci w postaci zawiesiny, w której podkreślono, że preparat działa do ośmiu godzin w łagodzeniu gorączki.
Premiera będzie również wspierana przez silną kampanię marki na nośnikach reklamy zewnętrznej i film dotyczący marki, które pokażą konsumentom w różnych scenariuszach „pozostawienie bólu” Nurofenowi.
- Ból codzienny, taki jak bóle głowy, bóle pleców i podobne nie jest tematem, o którym ludzie chcą rozmawiać, myśleć lub sobie z nim radzić. Gdziekolwiek są na świecie i bez względu na ich codzienne bóle, chcą po prostu móc żyć pełnią zycia. , aby odeszli, aby mogli żyć pełnią życia. Chcemy mądrzej i pozytywnie spojrzeć na to, jak ludzie myślą o codziennym bólu - jest on nieunikniony i nieodłączny, ale nie powinien nikogo powstrzymywać. Nowa platforma marki Nurofen "Leave The Pain To Us '' została zaprojektowana, aby pomóc ludziom znaleźć metody i informacje, których potrzebują, aby pomóc im w walce z bólem, tak aby nie przeszkadzał im w codziennym życiu - mówi Karen Crum, globalna dyrektor ds. strategii marki Nurofen.