Reklama2011-05-16
0

„Dla Niego, dla Niej” w kampanii Blow Liquid Energy Drink

Trwa kolejna odsłona kampanii reklamowej napoju energetycznego Blow Liquid Energy Drink. Akcję przygotowała zarządzająca tą marką firma Premium Beverages wspólnie z domem mediowym Value Media.

Prowadzona obecnie kampania napoju Blow Liquid Energy Drink reklamuje jego dwie wersje: podstawową oraz skierowaną dla kobiet Blow La Feminine Edition. Przypomnijmy, że produkt został wprowadzony na rynek w lutym br., a miesiąc później rozpoczęły się wspierające go działania marketingowe.

>>> Ruszyła kampania napoju Blow Liquid Energy Drink (wideo)


Obecna kampania od 6 maja obejmuje outdoor (863 tablice w 14 miastach), kina (spot „Follow the Movie” przy wybranych filmach w kinach Multikino) oraz sklepy (działania samlingowe prowadzone przez dwuosobowe teamy poruszające się po Polsce specjalnie obrandowanych samochodach), a od 14 maja – internet (konkurs na Facebooku, w którym co 5 dni można wygrać tysiąc złotych.


Akcję – na outdoorze zaplanowaną na dwa miesiące – przygotował dział marketingu Premium Beverages we współpracy z domem mediowym Value Media, który zajął się zakupem powierzchni outdoorowych. Na czerwiec zapowiadane są kolejne działania reklamowe Blow Liquid Energy Drink obejmujące zarówno ATL, jak i BTL.

Autor:tw

Więcej informacji:Blow Liquid Energy Drink, Blow

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas