Reklama2009-03-20
0

Dłoń Heyah reklamuje "śmiesznie niskie ceny" (wideo)

Pod hasłem "Śmiesznie niskie ceny" ruszyła kampania reklamowa nowejoferty Heyah. Akcja, w której główną rolę odgrywa logo tej sieci,promuje wprowadzane w niej niskie stawki za połączenia i SMS-y.

W rozpoczynającej się właśnie kampanii reklamowej Heyahwystępuje czerwona dłoń ze znaku graficznego tej sieci. Logotypmający ludzką postać wybucha śmiechem, a lektor przedstawia"śmiesznie niskie ceny" wprowadzane przez operatora. W ramachpromocji po 50-złotowym doładowaniu konta minuta połączenia dowszystkich sieci oprócz Play kosztuje 25 gr, a SMS-y sądarmowe.



Akcja od 16 marca jest prowadzona w telewizji (kanałyogólnopolskie i tematyczne), internecie i punktach sprzedaży.Kreację kampanii przygotował zespół marketingu Heyah we współpracyz agencjami G7 i Engine, natomiast zakupem mediów zajął się dommediowy Starcom.

Autor:tw

Więcej informacji:Heyah

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas