Reklama2023-05-05
6

Heyah promuje "Nielimitowane rozmowy do Ukrainy"

Hasłem „Heyah Ukraińcy!” marka Heyah zwraca się do swoich ukraińskich klientów informując o ofercie nielimitowanych rozmów do Ukrainy. Autorem kampanii jest agencja PZL.

Marka Heyah, której operatorem jest T-Mobile Polska ruszyła z kampanią OOH skierowaną do przebywających w Polsce obywateli Ukrainy. Działania zaprojektowano w języku ukraińskim.

Marka komunikuje swoją najnowszą ofertę przygotowaną specjalnie dla klienta ukraińskiego proponując zakup startera, w ramach którego dostępne są nielimitowane rozmowy do Ukrainy. Dodatkowo w aplikacji Moja Heyah można aktywować jednorazowy pakiet 500 GB a także 5 darmowych przekazów miesięcznie do Ukrainy za pomocą usługi My Ria.

Kampania będzie realizowana przez kolejne miesiące.

Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL w składzie: Ivanna Vovk, graphic and motion designer oraz Hubert Barczak, head of design.

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare (GroupM).  Materiały digital do kampanii przygotowała agencja VMLY&R, a materiały BTL agencja ARC (Grupa Publicis).

Autor:bg

Więcej informacji:Heyah, T-Mobile, Ukraina, PZL, Mindshare

KOMENTARZE(6)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas