RMF FM utrzymało pozycję lidera na rynku ogólnopolskich stacji radiowych w 2011 roku. Udział w rynku zwiększyły Trójka, Radio ZET, Radio Maryja i Czwórka, straciła Jedynka - raport portalu Wirtualnemedia.pl.
Liderem rynku radiowego w 2011 było radio RMF FM - pokazuje najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company przygotowana dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2010 roku radio RMF FM zanotowało spadek udziału w rynku o 1,3 punktu proc. - do poziomu 26,0 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazło się Radio ZET, które zyskało 0,1 punktu procentowego (16,2 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze radiowa Jedynka z udziałem w rynku 11,9 proc. (spadek o 1,0 punkt proc.). Tuż za podium uplasował się Program III Polskiego Radia, który od kilku lat zwiększa swój udział w rynku (wzrost o 0,7 punktu procentowego do poziomu 8,2 proc.).
Zobacz tabelę