Reklama2022-11-22
1

Dobre prezenty w świątecznej reklamie banku Santander

Ruszyła świąteczna kampania telewizyjna Santander Bank Polska z udziałem Marcina Dorocińskiego. Spot zachęca do dbania o relacje rodzinne i pokazuje, jaką moc mają dobre, przemyślane prezenty.

Świąteczny spot opowiada o tym, jak ważne są nasze relacje oraz jak piękne prezenty możemy sprawić bliskim w te święta. Ma w tym pomagać usługa Moje Cele w aplikacji Santander Mobile. Rodzice wspierają talent i pasję córki, a ona poświęca każdą wolną chwilę, aby przygotować niespodziankę dla swojego dziadka. Pokazano też wzruszającą historię relacji dziadka z wnuczką zwracając uwagę na to, że mimo różnic pokoleniowych możemy być sobie bliscy.

– Święta to szczególny czas, dlatego w nowej kampanii reklamowej chcemy pokazać pozytywne emocje, jakie tworzą relacje między bliskimi sobie ludźmi. Taki jest też nasz bank – przyjazny, pomocny, dla Ciebie. W świątecznym spocie zachęcamy do obdarowywania się tym, co najważniejsze i niewymierne, czyli bliskością i życzliwością. Dlatego zdecydowaliśmy się na stworzenie reklamy wizerunkowej, która, mamy nadzieję, będzie budzić same pozytywne emocje – komentuje Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu. – Dodatkowo pokazujemy, że korzystając z usługi moje cele w aplikacji Santander Mobile, można oszczędzać na konkretne i mądre prezenty dla bliskich.

Działania reklamowe, w których podobnie jak wcześniej występuje Marcin Dorociński,  obejmują emisję spotów w telewizji, Internecie oraz kinie. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu – dom produkcyjny Propeller, a za zakup mediów dom mediowy DentsuX.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas