Reklama2012-06-22
2

Dobrowianka: Poczuj się lekko każdego dnia (wideo)

W telewizji, radiu, prasie i internecie trwa kampania reklamowa wody mineralnej Dobrowianka (Danone Polska). Akcję przygotowały i realizują firmy Young & Rubicam, Heureka i Mediacom.

Prowadzona od kwietnia kampania reklamowa Dobrowianki przebiega pod hasłem „Poczuj się lekko każdego dnia”. Reklamy podkreślają, że woda ta pomaga oczyszczać od wewnątrz organizm ze szkodliwych substancji. Kampania jest utrzymana w takiej samej, muzycznej konwencji jak ubiegłoroczna akcja reklamowa, wspierająca wprowadzenie Dobrowianki do sprzedaży (obejrzyj tamten spot).

Obecna kampania - zaplanowana do września - obejmuje telewizję, radio, internet oraz prasę (advertoriale w magazynach kobiecych: „Fleszu”, „Party” i „Vivie”). Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Young & Rubicam, a kreację pozostałych reklam przygotowała agencja Heureka, która odpowiada też za działania w internecie. Media kupił dom mediowy Mediacom.

Autor:tw

Więcej informacji:Dobrowianka

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas