Reklama2023-11-03
0

"Dobrze, że możesz zamówić" hasłem Żabki Jush

"Dobrze, że możesz zamówić" to najnowsza komunikacja promująca Żabka Jush, aplikacji umożliwiającej ekspresowe zakupy z dostawą nawet do 15 minut. Za koncepcję kreatywną oraz realizację odpowiada agencja WebTalk.

Żabka Jush uruchomiła promocję swojej usługi q-commerce. Koncepcję kreatywną stworzyła agencja WebTalk, skupiając się na bliskich grupom docelowym historiach i bazując na doświadczeniach, które mogą spotkać każdego.

Powstałe materiały promocyjne naturalnie wpisują się w codzienność odbiorców, budując w ich świadomości pozycję aplikacji, jako wygodnego narzędzia, rozwiązującego niedogodności i ułatwiającego wykonywanie codziennego obowiązku  - zakupów.

Hasło „Dobrze, że możesz zamówić" gwarantuje, że niezależnie od sytuacji kurier Żabka Jush niezawodnie zjawi się z zakupami już nawet w 15 minut.

Trzy promocyjne spoty dedykowane mediom online (YouTube, Meta, Google UAC, TikTok) przedstawiają trzech różnych bohaterów i ich rozterki życia codziennego oraz pokazują, w jaki sposób rozwiązuje je Żabka Jush.

Współtwórcami kampanii są dom produkcyjny graffiti oraz agencja Tribe47 odpowiedzialna za planowaniem mediów online.

Autor:jd

Więcej informacji:Żabka Jush

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas