Reklama2021-08-05
8

Doctor Brew przekazał Kampanii Przeciw Homofobii 30 tys. zł

Producent piwa Doctor Brew podsumował akcję wpłat za hejterskie komentarze na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii. Browar przekaże aktywistom 30 tysięcy złotych.

- Drodzy, liczyliśmy, liczyliśmy te wszystkie hejty i... stwierdziliśmy, że się przeliczyliśmy! Przeliczyliśmy w liczbie pozytywnych komentarzy, które zalały nasz profil. Dlatego postanowiliśmy się nie rozdrabniać i przekazać 10 zł za każdy komentarz pod postem co dało nam okrągłe 30 000 złotych na Kampanię Przeciw Homofobii - poinformowano na profilu Doctor Brew.

Przypomnijmy - w ubiegłym tygodniu na facebokowym profilu piwa Doctor Brew pojawiła się kreacja z zdjęciem uśmiechniętej, zakochanej pary mężczyzn i podpisem "Gdy mówią Ci, jak masz kochać - Ty kochaj szczerze. Bo miłość to miłość". Post promuje piwo Summer Ale, promowane hasłem "Piwo, które przełamuje schematy". Pod postem pojawiło się mnóstwo homofobicznych komentarzy. Marka postanowiła, że za każdy z nich wpłaci na rzecz Kampanii Przeciw Homofobii 10 złotych.

"Chcemy przekuć hejt w coś dobrego"

Marka postanowiła przekuć ten hejt w realną pomoc - "Tym postem wzbudziliśmy ogromną spiralę nienawiści, spotkaliśmy się z ogromnym hejtem. To jest obrzydliwe i się z tym nie zgadzamy. To jest niemożliwe, jak jeden człowiek chce zabrać drugiemu prawo do miłości, wolności życia na własnych zasadach. Nie zgadzamy się z tym, chcemy przekuć ten hejt w coś dobrego. Za każdy hejterski komentarz pod tym postem płacimy 10 zł na Kampanię Przeciw Homofobii - wyjaśnił Tomasz Czechowski, członek zarządu Doctor Brew.

W koordynację akcji zaangażowana była agencja Labcon, odpowiedzialna za realizację kampanii “Z Buntu Najlepsze”.

Autor:jd

KOMENTARZE(8)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas