Reklama 2016-09-19
1

„Dodaj zdrowia do swoich dań” w pierwszej kampanii oleju LenVitol (wideo)

Firma Oleofarm prowadzi pierwszą w historii kampanię reklamową oleju lnianego LenVitol. Akcję pod hasłem „Dodaj zdrowia do swoich dań” przygotowały firmy Optima Marketing Group i Papaya Films.

Celem kampanii jest zaprezentowanie zalet oleju lnianego LenVitol oraz zachęcenie odbiorców do wykorzystania go w przygotowaniu  posiłków.

Adresatem akcji są kobiety które dbają o dietę swoją oraz swoich bliskich i dla których synonimem dobrej, zdrowej kuchni są naturalne, nieprzetworzone produkty. Spot podkreśla, że olej lniany LenVitol z dużą zawartością kwasów Omega-3 doskonale wpisuje się w kulinarne decyzje. Dla uwiarygodnienia przekazu wykorzystano obecność eksperta - dietetyczki.

Kampania prowadzona jest w ogólnopolskich oraz tematycznych kanałach telewizyjnych.

Autorem  kreacji oraz strategii kampanii jest agencja Optima Marketing Group, która wygrała przetarg Oleofarmu zakończony w czerwcu br.  Spot wyprodukowany został przez dom produkcyjny Papaya Films.

Autor: bg

Więcej informacji: Oleofarm, LenVitol

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas