Reklama2012-05-09
3

„Dom jak marzenie” - Castorama reklamuje się wizerunkowo (wideo)

W telewizji ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci sklepów Castorama. Akcję - pod hasłem „Dom jak marzenie” - przygotowały agencja Lowe GGK i dom mediowy Media Direction OMD.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Castoramy oparta jest na spotach utrzymanych w konwencji programów „making-over”. Reklamy pokazują bohaterów podczas całego procesu zmiany aranżacji ogrodu: od podjęcia decyzji, poprzez zakupy w Castoramie, po końcowy efekt.

Spoty podkreślają, jak łatwe jest stworzenie swojego wymarzonego ogrodu za pomocą produktów dostępnych w sklepach Castorama. - Przekaz zwraca też uwagę na istotną rolę, jaką przy wyborze potrzebnych narzędzi i materiałów pełnią nasi doradcy - dodaje Zofia Korecka-Rejczak, dyrektor marketingu Castoramy.

Reklamy będą emitowane we wszystkich głównych stacjach telewizyjnych. Kreacją i realizacją spotów zajęła się agencja Lowe GGK, a wyreżyserowali je Karolina Lewicka i Tomasz Kapuściński. Natomiast za zakup czasu reklamowego odpowiada dom mediowy Media Direction OMD.

Autor:tw

Więcej informacji:Dom jak marzenie, Castorama

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas