Reklama 2023-03-08
3

Dominik Strzelec nową twarzą Castoramy

Castorama rozpoczęła współpracę z Dominikiem Strzelcem, majsterkowiczem i ogrodnikiem znanym szerszej publiczności jako gospodarz wielu programów telewizyjnych, w tym „Polowanie na ogród” TVN, HGTV, TVN Style i na platformie player.pl.

W najnowszym wiosennym sezonie programu Dominik Strzelec przeprowadza metamorfozy ogrodów z wykorzystaniem oferty Castoramy. Współpraca z prezenterem obejmuje również szereg innych działań marketingowych, które są kontynuacją rozwoju zaprezentowanej przez sieć kampanii „Castorama. Razem Najlepiej”.

„Castorama. Razem Najlepiej”

- Cieszymy się, że tak uznany ogrodnik i majsterkowicz będzie swoim nazwiskiem sygnował naszą markę. Jesteśmy liderem branży Home Improvement w Polsce dlatego chcemy pracować z najlepszymi w swoich dziedzinach. Współpraca z nowym ambasadorem jest kontynuacją naszej nowej kampanii „Razem Najlepiej”. Castorama chce być blisko ludzi i pomagać im tworzyć nie tylko funkcjonalne przestrzenie ogrodowe, ale piękne miejsca pełne radości, komfortu, gdzie celebrowanie wspólnych chwil, wzmacnia więzi w gronie najbliższych.– tłumaczy Beniamin Schön Dyrektor ds. Klienta i Digitalu w Castorama Polska.

Dominik Strzelec został ambasadorem Castoramy w dwóch ważnych kategoriach: Ogród i marki własne narzędzi. W marcu spółka zaprezentowała nowy katalog „Ogrody: razem najlepiej” przygotowany w bliskiej współpracy z nowym ambasadorem.  

W reklamach Castoramy nadal występuje projektantka wnętrz Dorota Szelągowska. Kreacje przygotowuje agencja 2012.

Strzelec występował w przeszłości w reklamach marek Cillit Bang, Husqvarna.

Autor: jd

Więcej informacji: Castorama, Dominik Strzelec

KOMENTARZE (3) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas