Prasa2009-11-30
0

'Dom nad rozlewiskiem' w Gazecie Wyborczej wsparty kampanią

Z "Gazetą Wyborczą" dostępny jest w dwóch częściach audiobook "Dom nad rozlewiskiem" Małgorzaty Kalicińskiej. Książkę wspiera kampania reklamowa w telewizji i internecie.

Nagranie w formacie mp3 książki Dom nad rozlewiskiem" Małgorzaty Kalicińskiej zostaje dołączone do "Gazety Wyborczej" w dwóch częściach - 1 i 2 grudnia. Cena dziennika z pierwszą płytą wynosi 6,99 zł, a z drugą - 5,99 zł.

Wydanie wspiera kampania reklamowa obejmująca, oprócz autopromocji, telewizję (TVP, TVN, Polsat i stacje tematyczne) oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja Jasieński & Stadnicki Advertising, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Starlink.

Autor:wm

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas