Od stycznia przyszłego roku Dominika Czerwińska-Lemieszek obejmie stanowisko dyrektorki sprzedaży reklam „Gazety Wyborczej” i serwisu Wyborcza.pl (Agora) we Wrocławiu. Będzie zarządzać zespołem sprzedawców, który obsługuje region wrocławski: Wrocław oraz Opole.
Dominika Czerwińska-Lemieszek pracę w Agorze rozpoczęła w 2000 roku. Początkowo zajmowała stanowisko konsultantki ds. klientów we wrocławskim dziale reklamy. Od 2018 roku pełni funkcje kierownicze.
Prasa | Były dziennikarz sportowy "Gazety Wyborczej" został listonoszem. "Jestem pogodny, bo pożyteczny" |
„Dla »Wyborczej« lokalność od zawsze była bardzo ważna. Dla reklamodawców zyskała na znaczeniu podczas pandemii i trend ten wcale nie traci na sile. Polki i Polacy coraz chętniej kupują lokalnie, a ważną część ich tożsamości stanowi historia i teraźniejszość miasta czy regionu. Dominka Czerwińska-Lemieszek ze swoim dużym doświadczeniem i bardzo dobrą znajomością wrocławskiego rynku na pewno będzie dużym wzmocnieniem dla zespołu” – mówi Marek Wilk, dyrektor sprzedaży regionalnej w „Wyborczej”.
„Wyborcza” lokalnie to 18 lokalnych wydań prasowych i 30 serwisów lokalnych.