Od początku roku trwa kampania reklamowa serwisu ogłoszeniowego nieruchomościami Domiporta.pl (Grupa Agora). Działania promocyjne prowadzone są pod hasłem „Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom".
Nośniki reklamy zewnętrznej z hasłem „Znalazłem mieszkanie, znalazłem dom" od początku stycznia br. są widoczne na ulicach Warszawy, Poznania, Krakowa, Wrocławia i Trójmiasta.
Od 7 stycznia kampania jest również obecna w internecie - obejmuje działania zasięgowe, remarketingowe i performance'owe w serwisach internetowych, mailingach, wyszukiwarkach oraz w mediach społecznościowych.
Akcja ma na celu zwiększenie rozpoznawalności serwisu i wzmocnienie jego pozycji wśród portali ogłoszeniowych branży nieruchomości.
Za koncepcję kreacji odpowiada zespół marketingu Domiporta.pl, a za zakup mediów do internetowej części kampanii - Value Media. Kampania potrwa przez cały rok.
Domiporta.pl to platforma integrująca wszystkie segmenty rynku mieszkaniowego. Łączy nabywców i posiadaczy nieruchomości, deweloperów, najemców, agencje pośrednictwa i banki finansujące zakup mieszkań.