Reklama2017-07-05
14

Wizyta Donalda Trumpa i piknik wojskowy promowane w prasie i na outdoorze, po dwie reklamy w „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazecie Polskiej”

Trwają dwie kampanie reklamujące polsko-amerykański piknik wojskowy z okazji wizyty prezydenta Donalda Trumpa w Warszawie. Na wydarzenie zaprasza m.in. współorganizujące je Ministerstwo Obrony Narodowej. Po dwie reklamy eventu znajdują się w nowych numerach tygodników „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska”.

W jednej z reklam na polsko-amerykański piknik wojskowy, który zacznie się w czwartek o godz. 16 na błoniach stadionu PGE Narodowy, zaprasza Ministerstwo Obrony Narodowej. W drugiej oprócz informacji o pikniku znajduje się zaproszenie na wystąpienie Donalda Trumpa zaplanowane w czwartek o godz. 13 na placu Krasińskich.

Organizatorami pikniku jest MON, Siły Zbrojne RP, PGE Narodowy, Ambasada USA w Polsce i American Center Warsaw, a partnerami - Orlen, Bank Pekao SA, PKO BP, PZU, Totalizator Sportowy i Fundacja Inicjatyw Młodzieżowych.

Obie kampanie reklamowe są realizowane przede wszystkim w prasie i internecie. W nowych wydaniach tygodników „Do Rzeczy”, „W Sieci” i „Gazeta Polska” ukazały się obie reklamy w formacie całostronicowym. Natomiast grafikę promującą przemówienie Trumpa i piknik zamieszczono kilka razy w ostatnich numerach „Gazety Polskiej Codziennie” i „Naszego Dziennika”, a także we „Wprost”.

Reklamy nie ukazały się natomiast w innych czołowych tygodnikach opinii ani dziennikach ogólnopolskich.

Z kolei reklama wystąpienia Trumpa i pikniku jest też obecna na nośnikach outdoorowych w Warszawie

„Gazeta Polska” oraz związane z nim „Gazeta Polska Codziennie” i Niezalezna.pl z entuzjazmem zapowiadały wizytę Donalda Trumpa w Warszawie oraz zachęcały czytelników do przywitania prezydenta USA.

- Kluby „GP” są już gotowe na powitanie amerykańskiego gościa w Warszawie, co można było usłyszeć podczas wystąpień uczestników ostatniego zjazdu klubów „GP” w Spale. Prezydent Trump wygłosi ważne przemówienie na placu Krasińskich, na tle pomnika Powstania Warszawskiego. Do zobaczenia 6 lipca w Warszawie! - stwierdził dwa tygodnie temu Ryszard Kapuściński, szef Klubów „Gazety Polskiej”.

Ministerstwo Obrony Narodowej, amerykańska ambasada w Warszawie i spółka PL.2012+ zarządzająca PGE Narodowym nie odpowiedziały na nasze pytania dotyczące kampanii reklamującej wystąpienie Donalda Trumpa i piknik wojskowy.

Autor:tw

KOMENTARZE(14)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas