Reklama2023-03-08
0

Dorminox reklamowany jako "siła dobrego snu"

Polpharma rozpoczęła kampanię reklamową promującą Dormino, lek stosowany w leczeniu bezsenności. Przygotowała ją kampania Opus B.

Kampania „Dorminox – siła dobrego snu” bazuje na postaci charakterystycznego brand hero, opowiadającego o leku i zdrowym śnie sympatycznego Budzika.

- Koncepcja wychodzi mocno poza standardowe reklamy segmentu farmaceutycznego. Ożywiliśmy przedmiot jednoznacznie kojarzony ze snem, a jednocześnie dodaliśmy mu cechy wspierającego przyjaciela i eksperta, który zna nas i nasze problemy z bezsennością - mówi Tomek Kosiński, dyrektor kreatywny, odpowiadający za realizację kampanii.

W reklamach podkreślono, że Dorminox jest rozwiązaniem, które nie uzależnia i przynosi natychmiastową poprawę jakości snu.

W ramach kampanii agencja przygotowała serię formatów telewizyjnych – spoty i billboardy sponsorskie oraz materiały drukowane. Spot wyreżyserował Dobromił Sudak, za produkcję odpowiada: Lucky Luciano, postprodukcją zajęło się studio Ice Images.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Dorminox, Opus B, Polpharma

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas