Reklama2021-06-17
1

Dorota Bubka szefową kreacji w GoldenSubmarine

Na czele kreacji warszawskiej agencji GoldenSubmarine stanęła Dorota Bubka. Jako dyrektorka kreatywna będzie odpowiedzialna za rozwój zespołu kreacji. 

Dorota Bubka ma wieloletnie doświadczenie w branży reklamowej. Od 2008 roku pracowała w czołowych polskich agencjach, zarówno sieciowych, jak i niezależnych. Na koncie ma projekty digitalowe, ATL i 360 zrealizowane m.in. dla takich klientów jak Coca-Cola, Sprite, mBank, Alior Bank, ING, adidas, Volvo, Tymbark, Generali, LOT, Pepco, Play czy Polkomtel. 

Pracowała m.in. w agencji Labcon (Group One) i Grey Group Polska.

- GoldenSubmarine to jedna z najstarszych i jedna z niewielu wciąż niezależnych agencji na rynku. Ma gigantyczne doświadczenie i mocny technologiczny background, co w dalszym ciągu jest dużą przewagą na tle konkurencji. Jednak to, co ujmuje mnie najbardziej to atmosfera - to niezwykle miłe obserwować, że ludzie lubią tu ze sobą pracować - zwłaszcza w tak niewdzięcznej i wymagającej branży, jak reklama - mówi Dorota Bubka.

W warszawskim oddziale GoldenSubmarine Dorota Bubka będzie kierować pracą 3 rozbudowanych zespołów kreatywnych. To w sumie 26 osób - copywriterów, grafików, art directorów, animatorów i motion designerów, tworzących na co dzień projekty dla takich klientów jak Wedel, Citi Handlowy, UPC, Grupa Żywiec czy Intersnack.

Autor:bg

Więcej informacji:Dorota Bubka, GoldenSubmarine, Labcon, Grey

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas