Reklama 2011-02-09
0

„Doskonałość to proces” w kampanii Mercedes-Benz (wideo)

W prasie, internecie i sieciach dealerskich trwa wizerunkowa kampania reklamowa Mercedes-Benz. Akcję pod hasłem „Doskonałość to proces” przygotowały firmy Swiift i MEC.

Prowadzona obecnie kampania Mercedes-Benz ma na celu budowanie wizerunku tej firmy jako nieustannie pracującej na zadowolenie klientów przez stałe podnoszenie kwalifikacji pracowników oraz jakości oferowanych usług. W layoutach wykorzystywanych w tej akcji występują pracownicy salonów dealerskich Mercedes-Benz, a także Jan Madeja, prezes zarządu polskiego oddziału firmy. Poszczególne przekazy łączy wspólne hasło „Doskonałość to proces”.


Kampania od połowy ub.r. jest prowadzona zarówno w Polsce, jak też wybranych państwach Europy Centralnej. W naszym kraju akcja – zaplanowana co najmniej do końca br. – obejmuje internet, prasę oraz punkty dealerskie Mercedes-Benz.

Strategią, koncepcją kreatywną i doborem kanałów komunikacji na potrzeby kampanii zajęła się agencja reklamowa Swiift, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy MEC.

Autor: tw

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas