Reklama2023-01-04
0

Mercedes-Benz z innowacyjną aktywacją "mixed reality"

Mercedes-Benz USA zrealizował aktywację łączącą rzeczywistość wirtualną i rozszerzoną, tzw. "mixed reality", w której cztery pojazdy elektryczne marki "ścigały się" po Mercedes-Benz Stadium na meczu futbolu amerykańskiego.

Aktywacja Mercedesa odbyła się w sylwestra na College Football Playoff w Chick-fil-A Peach Bowl. Podczas meczu futbolu amerykańskiego "mixed reality" po raz pierwszy została wykorzystana w transmisji na żywo.

Podczas widowiskowej prezentacji rzeczywistości mieszanej widzowie zgromadzeni na stadionie i przed telewizorami mogli obejrzeć wirtualny wyścig czterech aut elektrycznych Mercedesa.

- Aktywacja jest częścią strategii marki, która chce nawiązać kontakt z nową generacją konsumentów, którzy wcześniej mieli niewielkie lub żadne powiązania z branżą motoryzacyjną - mówi Monique Harrison, szefowa marketingu Mercedes-Benz USA.

Akcję przygotowano we współpracy z Disney Advertising i Merkley+Partners, The Famous Group i ESPN.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas