Reklama2024-02-16
2

Double Check audytorem mediowym PKP Intercity

Firma Double Check wygrała przetarg PKP Intercity na świadczenie usług audytu i doradztwa mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. 

 

Oferta złożona przez Double Check była jedyną ważną złożoną w postępowaniu PKP Intercity.

Firma zajmie się m.in. wsparciem w zakresie przygotowania do przetargu, weźmie udział w prowadzonych przez PKP Intercity negocjacjach na udzielenie zamówienia rekomendowanemu wykonawcy, w tym w negocjacjach ostatecznego kształtu umowy. Zajmie się też oceną ofert na podstawie Formularzy Gwarancji Zakupowych mediów oraz planowanej aktywności potwierdzonej przez PKP Intercity. 

Merytorycznie pomoże w wyborze agencji mediowych do właściwego etapu przetargu (w ocenie handlowej i merytorycznej ofert). Będzie doradzać i merytorycznie oceniać propozycje kampanii przedstawiane przez dom mediowy. Potem zajmie się bieżącym monitoringiem realizowanych kampanii, przeprowadzi audyt po ich zakończeniu. 

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas