Reklama2023-08-02
0

DoubleVerify kupuje Scibids za 125 milionów dolarów

Platforma DoubleVerify zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów przejmuje Scibids, firmę zajmującą się optymalizacją kampanii cyfrowych. Transakcję wyceniono na 125 mln dolarów.

Zakup połączy dane DoubleVerify z technologią sztucznej inteligencji (AI) Scibids.

Powstała w ten sposób wspólna oferta  jak mówi Mark Zagórski, dyrektor generalny DoubleVerify - "pozwoli DV objąć transakcję medialną od początku do końca, od aktywacji do pomiaru, i zapewni reklamodawcom optymalizację kampanii w czasie rzeczywistym, bez korzystania z plików cookie stron trzecich”..

Rozwiązanie AI firmy Scibids automatyzuje i optymalizuje programatyczny zakup cyfrowych kampanii reklamowych. Wykorzystuje kanały danych DSP na poziomie wyświetleń, w tym ceny, dane własne i dane pomiarowe dostarczane przez marki lub ich agencje.

Ponadto Scibids AI dynamicznie generuje niestandardowe algorytmy licytacji dla klientów, dostosowane do ich kluczowych wskaźników wydajności i celów. Jej klientami są holdingi, agencje i globalne marki, takie jak Allianz, Dell i Spotify.

Zagórski dodaje, że DoubleVerify przejmie globalny zespół Scibids, „posiadający wiedzę specjalistyczną w zakresie nauki o danych, produktu, inżynierii, sprzedaży i obsługi klienta”.

W czerwcu DoubleVerify ogłosiło narzędzie do pomiaru i optymalizacji, które stworzyło we współpracy ze Scibids: DV Algorithmic Optimizer.

Autor:bg

Więcej informacji:DoubleVerify, Scibids

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas