Reklama2018-05-22
0

Światowe gwiazdy modelingu w kampanii sieci Douglas

Sieć perfumerii Douglas Polska rusza z nową kampanią wizerunkową pod hasłem #ForwardBeauty, która stanowi pierwszą odsłonę realizacji nowej globalnej strategii marki Douglas. Za akcję na rynku polskim odpowiadają Gong i Value Media.

Czarno-biały spot, przygotowany na potrzeby kampanii przez Jung von Matt/Next Alster oraz agencję Select World (które są odpowiedzialne także za nową globalną strategię marki), pokazuje ujęcia zza kulis sesji zdjęciowej fotografa mody Petera Lindbergha.

Występują w nim gwiazdy światowego modelingu - Amber Valetta, Cara Delevingne, Lineisy Montero, Alexa Chung, Caro Daur i Jon Kortajarena.

Obok spotu, kampania obejmuje outdoor w 6 największych miastach w Polsce, reklamy w radiu, portalach kobiecych, social mediach i prasie ("Vouge", "Twój Styl", "Pani", "Glamour", "Elle", "Viva", "Gala").

W Polsce za adaptację kampanii odpowiadają Gong i Value Media (obie z Group One).

Autor:jd

Więcej informacji:Douglas Polska, ForwardBeauty

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas