Reklama2017-03-06
0

Kobiety z całego świata w kampanii Dove „Real Beauty”

Po raz pierwszy w kampanii marki Dove (należącej do Unilevera) pod hasłem „Real Beauty” pojawiły się kobiety z całego świata. Pochodzą z 15 różnych krajów.

W najnowszej kampanii marki Dove pod hasłem „Real Beauty” po raz pierwszy pojawiły się kobiety z całego świata. Jest ich 32, pochodzą z 15 różnych krajów.

Bohaterkami reklam, które pojawiły się na outdoorze i w social mediach są kobiety w wieku 11-71 lat. Pochodzą m.in. z takich krajów, jak Brazylia, Indie, Chiny, Filipiny.

Zdjęcia bohaterek kampanii wykonał Mario Testino. Chodziło o świeże spojrzenie na kobiece piękno kobiet w różnym wieku. Sophie Galvani, globalny wiceprezes marki Dove powiedziała, że ta kampania ma odzwierciedlać dzisiejszy świat. Pretekstem do tych działań jest 60-lecie istnienia marki, a celem pokazanie w ramach kampanii „Real beauty” prawdziwego piękna, bez ingerencji Photoshopa. - Chodzi o podkreślenie, czym jest prawdziwe kobiece piękno na różnych płaszczyznach, w różnych grupach etnicznych, w różnym wieku, w różnym rozmiarze, w różnym stylu - powiedziała Sophie Galvani.

W początkowym etapie zdjęcia wykonane na potrzeby kampanii będą promować markę Dove na jej stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych. W ciągu roku zostaną użyte w kampanii obejmującej prasę i reklamy outdoorowe.

Najnowsza kampania Dove jest początkiem stałej współpracy marki z Mario Testino i jego agencją kreatywną Mariotestino.

Autor:bg

Więcej informacji:Dove, Real Beauty

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas