Reklama2022-05-04
1

Dove w nowej reklamie porusza problem depresji poporodowej

Należąca do koncernu Unilever marka Dove rozpoczęła nową kampanię pod hasłem "Pod presją", której bohaterkami są młode matki zmagające się z trudami codziennego życia, a także z depresją poporodową.

Marka Dove rozpoczęła nową kampanię pod hasłem "Pod presją" dedykowaną młodym mamom. Równocześnie uruchomiono też specjalny serwis oferujący informacje i wsparcie dla "świeżo upieczonych" matek.

Marka zwraca uwagę na to, że po porodzie młode mamy spotykają się z nową rzeczywistością w najbardziej przełomowym momencie ich życia. Kobiety odczuwają presję, aby być idealną mamą i nie mają czasu na rozmowę o przytłaczających wyzwaniach, które faktycznie wiążą się z macierzyństwem. W wyniku tych nacisków jedna na pięć młodych mam doświadcza poważnych zaburzeń psychicznych w okresie poporodowym, takich jak baby blues, lęk poporodowy czy depresja poporodowa.

Spot opowiada historie o prawdziwych wyzwaniach, przed którymi stają młode mamy. Pokazuje je w stanie zmęczenia, próbujące iść do pracy i nakarmić swoje dzieci. W reklamie zauważono, że depresja poporodowa dotyka 7 na 10 kobiet.

Tłem muzycznym reklamy jest współczesna wersja utworu „Under Pressure” Queen w wykonaniu Claudii Gomes, młodej mamy, która zmaga się z własnymi trudnościami poporodowymi.

Kreację kampanii przygotowała agencja Ogilvy New York.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas