Reklama2022-03-18
2

Dove pokazuje nieidealne mydła w kampanii „Real Soaps”

Kampania Dove #RealSoaps (Prawdziwe mydła) pokazuje piegi, zmarszczki i rozstępy na kostkach mydła Dove. Ma to odzwierciedlać cechy skóry kobiet, które czynią je prawdziwymi.

Kampania #RealSoaps została przegotowana na rynek kolumbijski przez reklamową MullenLowe SSP3. Dove podkreśla w niej, że choć jej mydła w kostkach zawsze wyglądają na gładkie i nieskazitelne na sklepowych półkach, to prawdą jest, że niektóre sztuki wychodzą z fabryki z pęknięciami i szczelinami, co jest nieodłącznym elementem "prawdziwego piękna" (nawiązanie do claimu marki).

W ramach kampanii Dove zachęca kobiety do pokazywania swoje skóry w mediach społecznościowych bez retuszu z hashtagiem #RealBeauty.

Autor:jd

Więcej informacji:Dove, mydło, kampania reklamowa

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas