Reklama2005-07-06
0

Dragon Rouge odświeża wizerunek marki Fortuna

Agencja brandingowa Dragon Rouge jest autorem nowych opakowań marki Fortuna.

Stworzenie nowego projektu graficznego opakowania, który nada linii podstawowej wiodącą rolę w portfolio marki, by podnieść zauważalność na półce oraz zakomunikuje wartości marki zakładane przez jej nowe pozycjonowanie.

Silniejsza ekspozycja logo, jego uprzestrzennienie, konsekwencja stosowania tej samej kompozycji w projekcie graficznym wzmacniają branding, a przez to i rozpoznawalność marki Fortuna na półce. Wprowadzenie rozbłysku promieni słonecznych do logo, złocista plama koloru, mocne oświetlenie ilustracji owoców oraz dynamika i ekspresyjność układu elementów projektu komunikują główną korzyść marki: energię płynącą z owoców dojrzewających w słońcu. Ogólnie wysoki poziom realizacji komunikuje jakość i apetyczność produktów linii podstawowej marki Fortuna - czytamy  w informacji prasowej.

Wprowadzenie pierwszych nowych opakowań na rynek odbyło się w 2. czerwca br. ale nadal nie wprowadzono pełnej oferty, do której należą soki o smaku:
aronii, grejpfruta, różowego grejpfruta, czarnej porzeczki, jabłka, pomarańczy, winogron, multi witaminy, warzywny.

Autor:masz

Więcej informacji:dragon rouge, wizerunek, plagiat

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas